Birimi

 

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

 

-

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

Risk Düzeyi*

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel

(Adı-Soyadı-Unvanı)

 

1

 

Birimde görevli personelin görevden ayrılması.

·Görevin aksaması,

· Devamlılığı olan işlerin tamamlanamaması,

·Kurumsal hafızanın zayıflaması.

 

ORTA

·   Görevden ayrılan personelin Görev Devri Formunu eksiksiz doldurması sağlanacaktır.

 

 

Tüm Personel

 

 

 

 

Birimi

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

Müdür

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

Risk Düzeyi*

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel

(Adı-Soyadı-Unvanı)

 

 

1

 

Yükseköğretim Kanunu'nun 4. ve 5.maddelerinde belirtilen amaç ve ilkelere uygun hareket etmek.

·  Eğitim- Öğretimin aksaması.

·  Kurumsal hedeflere ulaşmada aksaklıklar yaşanması.

·  Kurumsal temsil ve yetkinlikte sorunlar yaşanması.

 

 

YÜKSEK

 

·  İlgili maddeler ve gereklilikleri konusunda bilgilendirilme yönünde gerekli çalışmaların tamamlanması

 

 

Doç.Dr Songül DURAN

                 Müdür V.

 

 

2

 

Yüksekokul Akademik Kurulu Yüksekokul kurulu ve Yüksekokul Yönetim Kurulu gibi kurullara başkanlık etmek.

 

·  Kurulların aksaması.

·  İdari İşlerin aksaması.

 

 

YÜKSEK

·  Zamanında kurulları yapılmasını sağlamak.

·  Alınacak kararlarda hassas davranmak.

·  Üyelerle Koordineli çalışmak.

 

Doç.Dr Songül DURAN

           Müdür V.

 

 

3

 

 

Yüksekokulun ödenek ve personel ihtiyaçlarını bildirmek.

 

· Personel açığının oluşması.

· Eğitim-öğretimde aksamalar.

· Eksikliklerin giderilememesi.

 

 

ORTA

·  Her akademik dönem sonunda süreçle ilgili eğitimsel, sosyal ve ilgili her bakımdan değerlendirmelerin yapıldığı, ilgili durum, bilgi ve şikâyetlerin üst birime iletildiği toplantılar.

 

 

 

Doç.Dr Songül DURAN

           Müdür V.

 

 

4

 

Kanun, Yönetmelik ve Genelgelerin Yüksekokulun işleyişinde uygulanması ve takip edilmesi

·  İdare ve personelin güvenin kaybolması

·  İdari ve mali yaptırımlar

·  Soruşturma

·  Görevin aksaması

 

 

YÜKSEK

·  Kanun, Yönetmelik ve Genelgelerin Yüksekokulun işleyişinde uygulanmasını sağlamak.

 

 

Doç.Dr Songül DURAN

          Müdür V.

 

 

 

 

Birimi

 

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

 

Müdür Yardımcısı

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

Risk Düzeyi*

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel

(Adı-Soyadı-Unvanı)

 

 

 

1

 

 

Yükseköğretim Kanunu'nun 4. ve 5.maddelerinde belirtilen amaç ve ilkelere uygun hareket etmek.

·  Eğitim öğretimin aksaması,

·  Kurumsal hedeflere ulaşmada aksaklıklar yaşanması,

·  Kurumsal temsil ve yetkinlikte sorunlar yaşanması.

 

 

 

YÜKSEK

 

 

·  İlgili maddeler ve gereklilikleri konusunda bilgilendirilme yönünde gerekli çalışmaların tamamlanması.

 

 

Dr.Öğr.Üyesi Gül BÜLBÜL MARAŞ

Müdür Yrd.

 

 

2

Müdürün bulunmadığı zamanlarda Yüksekokul Akademik Kurulu, Yüksekokul Kurulu ve Yüksekokul Yönetim Kurulu gibi kurullara

başkanlık etmek.

 

·  Kurulların     ve idari              işlerin aksaması

·  Hak kaybı ve idareye olan güvenin sarsılması.

 

 

YÜKSEK

 

 

·  Alınması gereken kararların takibini yaparak, zamanında alınmasını sağlamak.

 

Dr.Öğr.Üyesi Gül BÜLBÜL MARAŞ

Müdür Yrd.

 

 

3

 

Meslek Yüksekokulu Web sayfasının güncel tutulması.

·  Paydaşların bilgi edinmelerinde aksama.

·  İş gücü ve zaman kaybı.

·  İtibar kaybı ve tenkit.

 

 

YÜKSEK

· Web sayfalarının güncellemeleri birim web sayfası sorumlusu tarafından yapılır.

· Web sayfalarının güncelliği birim yöneticileri tarafından takip edilir.

 

Dr.Öğr.Üyesi Gül BÜLBÜL MARAŞ

Müdür Yrd.

 

 

4

 

Birimlerimiz ve her düzeydeki personel üzerinde genel gözetim ve denetim yapmak.

 

 

· Çalışma veriminin ve kalitesinin düşmesi.

 

 

ORTA

 

·   Günlük rutin işlerin yapılmasını denetlemek, gerekli uyarı ve düzenlemelerin yapılmasını

sağlamak.

 

Dr.Öğr.Üyesi Gül BÜLBÜL MARAŞ

Müdür Yrd.

 

 

 

 

5

 

İç kontrol, stratejik plan ve faaliyet raporlarına katılım sağlamak.

 

·  Eğitim-öğretimin aksaması, kurumsal hedeflere ulaşılamaması,

·  Verimin düşümesi.

 

 

YÜKSEK

·    Bölüm ve diğer idari birimlerle irtibat içerisinde veri akışını sağlayıp eğitim yılı ile ilgili gerekli iş bölümü çerçevesinde güncelleme paylaşımının yapılmasını sağlamak.

 

 

Dr.Öğr.Üyesi Gül BÜLBÜL MARAŞ

Müdür Yrd.

 

 

6

 

Öğrenci kulüplerinin ve öğrencilerin düzenleyeceği her türlü etkinliği kontrol etmek.

 

·   Öğrenciler arasında kanundışı faaliyetlerin baş göstermesi.

 

 

YÜKSEK

 

·    Bölüm, öğrenci ve ilgili birimlerle sürekli irtibat halinde olmak.

·     Kontrol mekanizmasını geliştirmek.

 

Dr.Öğr.Üyesi Gül BÜLBÜL MARAŞ

Müdür Yrd.

 

 

 

7

 

 

Öğrenci sorunlarını müdür adına dinlemek ve çözüme kavuşturmak.

 

·   Dikkate alınmayan sorunların büyümesi,

·   Yüksekokul genelinde huzurun bozulmasına zemin hazırlaması.

 

 

YÜKSEK

 

·    Öğretim elemanlarının mümkün olduğunca genel sorunlarla ilgilenip idareyle çözüm arayışına girmeleri.

·    Gerekli hallerde uzmanlardan yardım alınmalı.

 

Dr.Öğr.Üyesi Gül BÜLBÜL MARAŞ

Müdür Yrd.

 

 

 

Birimi

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

Yüksekokul Sekreteri

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine

Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

Risk Düzeyi*

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel

(Adı-Soyadı-Unvanı)

 

 

1

 

Görevden ayrılan personelin yerine görevlendirme yapılması.

 

· Görevin aksaması.

· İşlerin zamanında yapılamaması.

 

 

ORTA

·    Birimler arası koordinasyon sağlanması ve görevlendirmelerin zamanında yapılması.

 

Özgür YILMAZ Yüksekokul Sekreteri

 

 

2

 

Yüksekokul ile ilgili İç ve Dış yazışmaların yapılmasını sağlamak.

 

·  Evraklara işlemlerin süresi içinde yapılamaması.

·   Güven kaybı.

 

 

YÜKSEK

 

·    Evrak takibinin titizlikle yapılması.

·    Personelin güncel yazışma kurallarına hâkim olması.

 

Özgür YILMAZ Yüksekokul Sekreteri

 

3

 

Kanun, yönetmelik ve diğer mevzuatın takibi ve uygulanması.

 

·   Hak kaybı, yanlış işlem, kaynak israfı.

 

YÜKSEK

 

·    Yapılan değişiklikleri takip etmek.

 

Özgür YILMAZ Yüksekokul Sekreteri

 

 

4

 

Resmi evrakları tasdik etmek.

 

·   İtibar kaybı oluşması.

·   Güven kaybı oluşması.

 

 

YÜKSEK

 

·    İlgili maddelere hâkim olmak.

·    Evrakların kontrolünü eksiksiz yapmak.

 

Özgür YILMAZ Yüksekokul Sekreteri

 

 

5

 

Bütçenin hazırlanması ve harcamaların tasarruflu şekilde yapılmasının sağlanması.

 

·   Bütçe açığının oluşması.

·   Harcamaların israflı şekilde yapılması.

 

 

YÜKSEK

·    Hazırlayan kişinin bilinçli olması.

·    Gelecek yıllarda oluşacak harcamanın öngörülmesi.

·    Tasarruf tedbirlerine riayet etmek.

 

 

Özgür YILMAZ Yüksekokul Sekreteri

 

 

 

 

 

 

6

 

 

Tüm birimlerin ve personelin iş akışına uygun hareket etmesini sağlamak.

 

 

·  Günlük iş akışı ve idari işlerin aksaması,

·  Günlük rutin işlerin zamanında ve uygun şekilde yapılamaması.

 

 

 

 

YÜKSEK

·    İş akış süreçlerinin zamanında birimlerde yerine getirilmesi.

·    Belgelerin düzenlenmesi ve ilgili yerlere ulaştırılması.

·   Teknik kullanım cihazlarının zamanında bakımlarının gerçekleştirilmesi ve    eksiklerin giderilmesi.

 

 

 

 

Özgür YILMAZ Yüksekokul Sekreteri

 

 

7

 

Yüksekokul ihtiyaçlarının karşılanması, görevli personelin seçimi ve kontrolünü sağlamak.

 

·  Eğitim-öğretim ve idari işlerde aksamaların yaşanması,

 

 

YÜKSEK

 

·   Bölümler ve idari birimlerle irtibat içerisinde gerekli düzenlemelerin yapılması.

 

 

Özgür YILMAZ Yüksekokul Sekreteri

 

 

8

 

Öğretim elemanlarının atama ve süre uzatımı ile ilgili işlemlerin takibini sağlamak.

 

·  Öğretim elemanlarının hak kaydı oluşması.

 

 

YÜKSEK

·    Öğretim elemanlarının atama ve süre uzatımı ile ilgili süreçleri takip etmek.

 

Özgür YILMAZ Yüksekokul Sekreteri

 

 

 

 

Birimi

 

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

 

Bölüm Başkanı

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

Risk Düzeyi*

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel

(Adı-Soyadı-Unvanı)

 

 

 

 

1

Yükseköğretim Kanunu'nun 4. ve 5. maddelerinde belirtilen amaç

ve ilkelere uygun hareket etmek.

·      Eğitim öğretimin aksaması.

·      Kurumsal hedeflere ulaşmada aksaklıklar yaşanması.

·      Kurumsal temsil ve yetkinlikte sorunlar yaşanması.

 

YÜKSEK

 

·    İlgili maddeler ve gereklilikleri konusunda bilgilendirme için idari birimlerle irtibata yapılmasının sağlanması.

 

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

 

·  Akademik kurul toplantılarının düzenli olarak yapılması.

·  Öğretim elemanlarından ders yoğunluğu ve verimi hakkında geri bildirim alma.

·  Gerekli kontrol, temas, talep iletişim ve yazışmaların yapılması.

 

 

 

 

 

 

2

Ders dağılımı ile bölüm kadro yapısı arasındaki eşgüdümü denetlemek ve kadro ihtiyacını belirlemek.

·   Eğitim-öğretimin aksaması.

·   Mevcut öğretim üyelerine aşırı yük düşmesi, tüm zamanın eğitime verilmesinin zorunluluk haline gelmesi.

·   Araştırma ve yayın yapmaya

 

YÜKSEK

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

gerekli asgari zaman ve

 

 

 

 

kaynağın aktarılamaması.

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

Ders programı ve ders görevlendirmelerinin adil, objektif ve öğretim elemanlarının bilim alanlarına uygun olarak yapılmasını sağlamak.

 

·  Eğitim-öğretimin aksaması.

·   Öğrenci hak kaybı.

·  Kurumsal hedeflerin yerine getirilememesi.

 

 

 

 

 

YÜKSEK

· Akademik kurul toplantılarının düzenli olarak yapılması.

· Öğretim elemanları arasında koordinasyon sağlama.

·  Güncel kontrollerin yapılması.

 

 

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

4

 

Bölüm faaliyet, stratejik plan, performans kriterlerinin hazırlanmasını sağlamak.

 

·  Eğitim-öğretimin aksaması.

·  Kurumsal hedeflere ulaşılamaması.

·  Verim düşüklüğü.

 

 

 

ORTA

· Bölüm akademik kurullarının zamanında toplanmasını sağlamak.

·  Dönem ve eğitim yılı ile ilgili gerekli işbölümü ve güncelleme

paylaşımının yapılmasını sağlamak.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

5

Erasmus, Farabi gibi değişim programlarıyla ilgili çalışmaları yürütmek.

· Öğrenci ve öğretim elemanları hak kaybı.

· Verimindüşmesi.

· Eğitimin istenilen dinamizmi edinememesi.

·  Monoton bir görüntü oluşması.

 

 

 

 

ORTA

·  Bölüm Erasmus ve Farabi koordinatörlerinin ilgili talepler ve gereklilikler çerçevesinde çalışmasını sağlama.

·  Yurt içi bağlantılar ve yurt dışı ile

ikili anlaşmalar yapılmasını sağlama.

 

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

6

Bölümde yapılması gereken seçim ve görevlendirmelerin Müdürlükle irtibat kurularak zamanında yapılmasını sağlamak.

·  Birim içi koordinasyon ve verimin düşmesi.

·  Güncel işlerin zamanında ve gereğince yapılaması.

·  Yönetim zaafı, kurumsal hedeflere ulaşamama.

 

 

 

 

ORTA

· Periyodik faaliyetlerin zamanında yapılmasını sağlamak üzere gerekli talimatların verilmesi.

· Gerekli iş bölümünün yapılması aktüel denetim ve

periyodik raporlama ve

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

 

 

 

yazışma.

 

 

 

 

7

Öğrencilerin başarı durumlarını izlemek, bunların sonuçlarını değerlendirmek, birim içi ve Müdürlük kapsamında bilgilendirme ve değerlendirme yapmak.

 

·  Mezun olarak öğrenci profilinde zayıflık ve yetersizlik.

·  Kalifiye olmayan diplomalı işsiz olgusuna direkt katkı.

 

 

ORTA

·  Birim akademik kurulunu sık sık toplamak, derslerin verimi ile ilgili geri bildirim almak, ilgili aksaklıkları çözmek, bölüm içinde çözülemeyen sorunların üst birime iletilmesini

sağlamak.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

8

 

 

Özürlü ve yabancı uyruklu öğrencilerin sorunlarıyla ilgilenmek.

 

·  Eğitim ve öğretimin aksaması.

·  Öğrenci hak kaybı.

 

 

 

YÜKSEK

 

·   İlgili paydaşlarla iletişimin canlı tutulması, şikâyetlerin alınması, çözümün zamanında

sunulması.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

9

 

Raporlu ve izinli öğrencilerin durumlarını değerlendirmek.

 

·  Öğrenci hak kaybı.

·  Eğitim       ve       öğretimin aksaması.

 

YÜKSEK

·   İlgili evrak ve yazışmaların zamanında iletilmesini sağlamak üzere denetim ve koordinasyonu yapmak,rapor ve izinlerin gereğini yerine getirmek.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

10

 

Ek ders ödemeleri ile ilgili belgeleri zamanında.

Müdürlüğe ulaştırmak.

·  Ek ders ödemelerinin aksaması, bu ödemeleri hesaba katarak işlem ve harcama yapan bölüm öğretim elemanlarının ödeme planlarında aksama yaşanması, gereksiz ödeme cezalarına

maruz kalmaları.

 

 

DÜŞÜK

·   Ek ders ödemeleriyle ilgili bilgi, belge ve evrakın zamanında değerlendirilip, tanzim edilip ilgili birime iletilmesini sağlamak ve bunun için gereklikoordinasyonu yapmak

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

 

11

 

Önlisans programların düzenli şekilde yürütülmesini sağlamak

 

·  Güven ve itibar kaybı, başarı kaybı, tercih edilme konusunda geriye düşme.

 

YÜKSEK

 

·   Akademikve idari birimlerle işbirliği içerisinde gerekli koordinasyonu sağlama.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

12

Öğrenci danışmanlık hizmetlerini düzenli yürütülmesini sağlamak ve öğrencilerle toplantılar düzenlemek.

·  Eğitim hedeflerine ulaşamama.

·  Bireysel sorunların artması.

·  Motivasyon eksikliği.

 

 

ORTA

·  Danışmanlık hizmetlerinin koordine edilmesi ve periyodik olarak toplantı, seminer ve ilgili faaliyetlerin yapılmasını sağlamak.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

 

13

 

Bilimsel toplantılar düzenlemek, bölümün bilimsel araştırma ve yayın gücünü artırıcı teşvikte bulunmak.

 

·   Kurumsal hedeflere ulaşmada sorunlar yaşanması.

·   Kurumsal monotonluk.

·   Araştırma boyutunda yetersizlik ve zayıflık.

 

 

DÜŞÜK

·   Sempozyum, konferans, panel gibi faaliyetler düzenlemek, planlama yapmak ve çevrede ilgili yerlerde yapılmakta olan benzer faaliyetlerden bölüm personelini haberdar etmek, teşvik etmek ve yayın yapma ile ilgili bilgilendirmek.

 

 

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

14

 

Ders planları, dersliklerin dağıtımı, sınav programları ile ilgili çalışmaları planlamak, bu işler için oluşturulacak gruplara başkanlık etmek.

 

·   Kaliteli eğitimin verilememesi, haksız ders dağılımı olması durumunda hak kaybı yaşanması.

 

 

YÜKSEK

·  Bölümler ve idari birimlerle irtibat içerisinde gerekli düzenlemeleri yapmak ve sıkı kontrol sisteminin geliştirmek.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

 

 

15

 

Bologna işlemleri kapsamında, Bilgi Paketinde                              Bölüm/Programın tanıtımına ilişkin bilgilerin ve ders tanıtım formlarının paydaş toplantı sonuçları TYYÇ ve stratejik plan çerçevesinde oluşturulması ve

güncel olmasını sağlamak.

 

 

·  Kurumsal       hedeflerin yerine getirilememesi.

·  Kalite         yönetim sistemine uymamak.

 

 

 

YÜKSEK

 

·    Bilgi    Paketini           kontrol           edilerek eksiklerin düzenlenmesi.

·    Paydaş toplantılarının yapılması.

·   Bilgi Paketinin güncel tutulmasını sağlamak.

 

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

16

Öğretim elemanlarının derslerini düzenli olarak yapmalarını, ders takip çizelgeleri ve sınav evraklarının dönem sonunda bölüme teslim edilmesini sağlamak,

-        Kurumsal     hedeflerin      yerine getirilememesi

-          Kalite      yönetim       sistemine uygunluk problemleri

-                      Sınav              evraklarının arşivlenememesi

 

 

ORTA

·        Ders Takip Çizelgeleri Ve Sınav Evraklarının Dönem Sonunda Bölüme Teslim Edilmesini Sağlamak İçin Öğretim Elemanları İle Koordinasyonu Sağlamak

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

17

 

Yüksekokul Kurulu toplantılarına katılarak bölümünü temsil etmek.

 

·  Bölüm ve Bölüm Başkanı arası iletişim zayıflığı.

·  Koordinasyon eksikliği.

·  İdari işlerde aksama.

 

ORTA

·   Kurul toplantılarına katılmak, mazereti söz konusu ise bunu iletmek.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

18

 

 

Sınav programlarının hazırlanmasını sağlamak.

 

·  Öğrenci hak kaybı.

·  Eğitim ve öğretimin aksaması.

 

 

YÜKSEK

 

·   Öğretim elemanlarıyla gerekli toplantıların yapılması, sınav programının                   zamanında yapılmasını sağlama ve uygulanmasını denetleme.

·

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

19

 

Yatay geçiş, dikey geçiş, çift ana dal, yabancı öğrenci kabulü ile ilgili çalışma ve takibinin yapılması.

 

·   İlgili imkanlardan yararlanmak isteyen öğrencilerin haklarının kaybı.

 

 

·    Eğitim komisyonlarının iyi seçimi ve sıkı kontrol ileçalışmalarını sağlamak.

·    Bölümlerden yardım almak.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

 

20

 

Akademik yıl başlamadan önce bölüm kurulu toplantısı yapmak.

·  Bölüm Öğretim elemanları arasında iletişim ve koordinasyon eksikliği, işbölümünün gereğince yapılamaması, işlerin aksaması.

 

ORTA

 

·   Akademik dönem başında gerekli akademik bölüm kurul toplantılarının yapılmasını sağlayıp, gerekli eksikliklerin tamamlanmasını sağlamak.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

21

 

Dönem sonu akademik ve genel durum değerlendirme toplantısının yapılması

 

·  Akademik kurumsal hedeflerden sapma, başıboşluk duygusunun ve görünümünün oluşması, motivasyon eksikliği, verim düşüklüğü.

 

 

ORTA

·   Her akademik dönem sonunda süreçle ilgili eğitimsel ve sosyal bakımdan değerlendirmelerin yapıldığı, ilgili durum, bilgi ve şikâyetlerin üst birime iletildiği

toplantılar tertip edilmesi.

 

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

22

Öğrenci Bilgi Sisteminde ders programı ve müfredat bilgileri ile gerekli güncellemelerin yapılarak, değişikliklerin ve

bilgilerin zamanında girilmesini sağlamak.

 

· Öğrencilerin ÖBS’de oluşturulan program ve müfredat bilgilerine ulaşamaması.

· Güven kaybı oluşması.

 

 

YÜKSEK

·   Belirli aralıklarla ÖBS’deki bilgilerin kontrol edilmesi.

·   Değişikliklerin ve güncellemelerin zamanında ve eksiksiz yapılması.

Doç.Dr. Songül DURAN

Dr.Öğr.Üyesi Göksun BAŞARANLAR

Dr.Öğr.Üyesi Hülya ARIKAN CEYLAN

   Doç.Dr. İlyas İNCİ

 

 

 

Birimi

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

Öğretim Üyeleri

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

Risk Düzeyi*

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel

(Adı-Soyadı-Unvanı)

 

 

 

1

Yükseköğretim Kanunu'nun 4. ve 5. Maddelerinde belirtilen amaç ve ilkelere uygun hareket etmek.

·  Eğitim öğretimin aksaması.

·  Kurumsal hedeflere ulaşmada aksaklıklar yaşanması.

·  Kurumsal temsil ve yetkinlikte sorunlar yaşanması.

 

YÜKSEK

·   Bölüm öğretim üyelerinin ilgili maddeler ve gereklilikleri konusunda bilgilendirilmesi, durumun hassasiyeti bağlamında iletişim kurulması.

 

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

2

Ders içeriklerinin hazırlanması ve planlanması çalışmalarına katılmak, ders programlarının eksiksiz yürütülmesini sağlamak.

 

·  Bölüm akademik hedeflerine ulaşmada, derslerin düzenli ve eksiksiz yürütülmesinde sorunlar yaşanması.

·    Öğrenci hak kaybı.

 

 

YÜKSEK

·   Bölüm akademik çalışmalarının başkanlık ve üyeler arasında kurulan bir koordinasyonla yürütülmesi, ders içeriklerinin güncel ve yetkin hazırlanması ve ilgili komisyonların kurulup

eşgüdüm sağlanması.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

3

 

Öğrenci danışmanlık hizmetlerine katılmak, öğrencilerin bölüm ve çevreye uyum sağlamlarına yardımcı olmak.

·  Öğrenci hak kaybı.

·    Eğitim ve öğretimin aksaması.

·  Öğrencinin çevreyle ve kurumla uyum halinde bir öğrenim süreci

Yaşanmasında aksaklıklar yaşanması.

 

 

ORTA

·   Öğrenciler için belirlenen danışman öğretim üyelerinin öğrencilere gerekli ve yeterli zamanlarda eğitim, öğretim, psikolojik vb. konularda destek sunmasını sağlamak.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

4

 

Müdürlük ve Bölüm Başkanlığının ön gördüğü toplantılara (eğitim-öğretim, sosyal ve kültürel) katılmak, faaliyetlere destek vermek.

 

·  Akademik ve idari işlerin yürütülmesinde gerekli olan Müdürlük       ve Bölüm koordinasyonunda aksamalar doğması ve gerekli bilgi ve iletişim ağının sağlanamaması.

 

 

ORTA

·  Gerekli koordinasyonun ve iletişim ağının kurulabilmesi sağlanacak olan sinerjinin, dinamizme edilebilmesi için öğretim üyelerine toplantıların önceden bildirilmesi, üyelerinde mazeretlerini önceden

bildirmeleri.

 

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

5

 

Bilimsel araştırmalar yapmak ve bilimsel alanda ulusal ve uluslararası kongreler düzenlenmesine yardımcı olmak.

 

·  Kurumsal hedeflerin en önemli kısımlarından olan akademik araştırmaların ve çalışmaların zamanında yapılamaması sonucunda, kurumsal hedeflere

ulaşılamaması.

 

 

ORTA

·  Öğretim üyelerinin dönemsel olarak makul bir sayıda bilimsel araştırma ve çalışmalarının kurumsal hedefler                         için                         öneminin vurgulanması, dönem verilerinin toplanması, gerekli araştırmalar

için destek sunulması.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

6

 

Bölümde eğitim-öğretim faaliyeti, stratejik plan, performans kriterleri gibi her yıl yapılması zorunlu çalışmalara destek vermek.

 

·      Bölüm akademik ve idari faaliyetlerde aksama.

·      Koordinasyon eksikliği.

·      Kamu zararı.

 

 

ORTA

·  Kurumun dönemsel çalışmalarının güncellenmesi ve ileriye taşınması için eşgüdümün öneminin vurgulanması ve bu yönde belli kriterlerin düzenliliği için çaba sarf

edilmesi.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

7

 

Erasmus, Farabi ve Mevlana gibi değişim programlarıyla ilgili çalışmaları yürütmek.

·      Kurumun ulusal ve uluslararası düzeyde akademik hedeflere ulaşmasında aksaklıklar yaşanması.

·      Kurum içinde akademik hedeflere ulaşılamaması.

·      Mezun profilinde gerekli yetkinliğin ve kalitenin sağlanamaması

 

 

ORTA

 

·  Belirlenen Farabi, Erasmus ve Mevlana değişim programı koordinatörlerinin yurt içi ve yurt dışı öğrenci ve öğretim elemanı değişimini sağlaması.

 

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

8

Eğitim-öğretim faaliyetlerinde akademik takvimin esas alınması ve zamanında uygulanması.

 

·      Güven ve itibar ve başarı kaybı.

·      Kalite düşüklüğü.

·      Tercih edilme konusunda geriye düşme.

 

YÜKSEK

·  Eğitim-öğretim başlamadan akademik takvimin incelenmesi, ders programlarının ve sınav uygulamalarının planlanması.

 

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

9

 

 

Engelli ve yabancı uyruklu öğrencilerin sorunlarıyla ilgilenmek.

 

·  Dezavantajlı kesim ve yabancı uyruklu öğrencilerin uyum sorunları yaşaması.

·  Akademik hedeflere ulaşmada aksamalar.

·  Kurumun uluslararası bir hüviyete taşınması için gerekli yetkinlik                                  düzeyine ulaşamaması.

 

 

 

YÜKSEK

·   Engelli öğrencilerin eğitsel, mekânsal, teknolojik vb. sorunlarının çözülmesi için gerekli faaliyetlerde bulunulması.

·   Yabancı uyruklu öğrencilerin akademik başarıları için gerekli uyumun sağlanabilmesi için ilgili kişilerle eşgüdümle sağlanan bir çabanın sergilenmesi.

 

 

 

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

10

 

 

Kaynakların verimli etkin ve ekonomik kullanılmasını sağlamak, çalışma odasının kullanılması ve korunması konusunda ilgililere yardımcı olmak.

 

·  Kamu zararı.

·  Hak kaybı.

·  Kurumsal hedeflere ulaşmada aksamalar.

 

 

ORTA

·  Bölüm öğretim üyelerinin ilgili maddeler ve gereklilikleri konusunda bilgilendirilmesi, durumunhassasiyeti bağlamında iletişim kurulması.

·   Kamu mallarının korunması için eşgüdüm sağlanması.

 

 

 

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

11

 

Yüksekokulun Etik Kuralları'na uymak, iç kontrol faaliyetlerini desteklemek, hassas görevleri bulunduğunu bilmek ve buna göre hareket etmek

·      Akademik hedeflerden sapma.

·      İdari koordinasyonda aksaklıklar.

·      Kurumsal yetkinlik ve temsil sorunu.

 

ORTA

·   Öğretim üyelerinin ilgili değer ve normları koruma ve uygulama bağlamında                hassasiyet

göstermeleri              hususunda bilgilendirilmesi

·   Kriterlerin uygulanmasının denetlenmesi

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

Birimi

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

 

Öğretim Görevlileri

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

Risk Düzeyi*

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel

(Adı-Soyadı-Unvanı)

 

 

 

1

 

 

Yükseköğretim Kanunu'nun 4. ve 5. maddelerinde belirtilen amaç

ve ilkelereuygun hareket etmek.

·  Eğitim öğretimin aksaması.

·  Kurumsal hedeflere ulaşmada aksaklıklar yaşanması.

·  Kurumsal temsil ve yetkinlikte sorunlar yaşanması.

 

ORTA

·  Bölüm öğretim görevlilerinin ilgili maddeler ve gereklilikleri konusunda bilgilendirilmeli, durumun hassasiyeti bağlamında iletişim kurulmalı.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

2

 

 

Müdür, Müdür Yardımcıları ile Bölüm Başkanın vereceği akademik ile idari işleri yapmak.

 

 

·  Akademik ve idari işlerde aksama.

 

 

ORTA

·  Bölüm Başkanı, Müdür ve Müdür yardımcılarının vereceği akademik ve idari işleri titizlikle yerine getirir. Mazereti olması halinde bunu önceden bildirir.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

 

3

 

Müdürlük ve Bölüm Başkanlığının ön gördüğü toplantılara (eğitim- öğretim, sosyal ve kültürel) katılmak, faaliyetlere destek vermek.

 

·Akademik ve idari işlerin yürütülmesinde gerekli olan Müdürlük-Bölüm koordinasyonunda aksamalar doğması ve gerekli bilgi ve iletişim ağının sağlanamaması.

 

 

DÜŞÜK

·   Gerekli koordinasyonun ve iletişim ağının kurulabilmesi ve buradan sağlanacak sinerjinin dinamizme edilebilmesi için öğretim üyelerine toplantıların önceden bildirilmesi, üyelerin de mazeretlerini önceden bildirmeleri.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

4

 

 

 

Eğitim-öğretim faaliyetlerinde akademik takvimin esas alınması ve zamanında uygulanması.

 

 

 

·  Güven ve itibar ve başarı kaybı.

·  Eğitim-Öğretimde kalite düşüklüğü.

· Tercih    edilme konusunda geriye düşme.

 

 

 

 

YÜKSEK

 

 

 

·    Eğitim-öğretim başlamadan akademik takvimin incelenmesi, ders programlarının ve sınav uygulamalarının planlanıp takvime uyulması.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

5

 

Kaynakların verimli etkin ve ekonomik kullanılmasını sağlamak

 

·      Hak kaybı.

·      Kamu zararı.

·      Kurumsal hedeflere ulaşmada aksaklıkların yaşanması.

 

 

YÜKSEK

·   Kullanılan sarf malzemeler ihtiyaç oranında kullanılması.

·   Gündüz ve gece derslerinden sonra lambaların, bilgisayarların ve projeksiyonların kapatılması.

·   İsrafa dair tespitlerini üst birimlere bildirilmesi.

·   Tasarruf tedbirlerine riayet edilmesi.

 

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

 

6

 

 

Ders içeriklerinin hazırlanması ve planlanması çalışmalarına katılmak, ders programlarının eksiksiz yürütülmesini sağlamak.

 

 

·  Bölüm akademik hedeflerine ulaşmada, derslerin düzenli ve eksiksiz yürütülmesinde sorunlar yaşanması.

·    Öğrenci hak kaybı.

 

 

ORTA

·   Bölüm akademik çalışmalarının başkanlık ve üyeler arasında kurulan bir koordinasyonla yürütülmesi, ders içeriklerinin güncel ve yetkin hazırlanması ve

ilgili komisyonların kurulup eşgüdüm sağlanması.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

7

 

Öğrenci danışmanlık hizmetlerine katılmak, öğrencilerin bölüm ve çevreye uyum sağlamlarına yardımcı olmak.

·  Öğrenci hak kaybı.

·    Eğitim ve öğretimin aksaması.

·  Öğrencinin çevreyle ve kurumla uyum halinde bir öğrenim süreci yaşanmasında aksaklıklar yaşanması.

 

 

ORTA

·   Öğrenciler için belirlenen danışman öğretim üyelerinin öğrencilere gerekli ve yeterli zamanlarda eğitim, öğretim, psikolojik vb. konularda destek sunmasını sağlamak.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

8

 

Müdürlük ve Bölüm Başkanlığının ön gördüğü toplantılara (eğitim- öğretim, sosyal ve kültürel) katılmak, faaliyetlere destek vermek.

 

·  Akademik ve idari işlerin yürütülmesinde gerekli olan Müdürlük ve                         Bölüm koordinasyonunda aksamalar doğması ve gerekli bilgi ve iletişim ağının sağlanamaması.

 

 

ORTA

·  Gerekli koordinasyonun ve iletişim ağının kurulabilmesi sağlanacak olan sinerjinin, dinamizme edilebilmesi için öğretim üyelerine toplantıların önceden bildirilmesi, üyelerinde mazeretlerini önceden bildirmeleri.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

 

 

 

9

 

Erasmus, Farabi ve Mevlana gibi değişim programlarıyla ilgili çalışmaları yürütmek.

·      Kurumun ulusal ve uluslararası düzeyde akademik hedeflere ulaşmasında aksaklıklar yaşanması.

·      Kurum içinde akademik hedeflere ulaşılamaması.

·      Mezun profilinde gerekli yetkinliğin ve kalitenin sağlanamaması

 

 

ORTA

 

·  Belirlenen Farabi, Erasmus ve Mevlana değişim programı koordinatörlerinin yurt içi ve yurt dışı öğrenci ve öğretim elemanı değişimini sağlaması.

 

 

 

 

Tüm Öğretim Üyeleri

 

 

 

Birimi

 

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

 

Taşınır Kayıt Birimi

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

Risk Düzeyi*

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel

(Adı-Soyadı-Unvanı)

 

 

 

1

 

Taşınırların giriş ve çıkış işlemlerinin taşınır kayıt ve yönetim sistemine doğru şekilde işlenmesini sağlamak, bunlara ilişkin taşınır işlem fişlerini düzenlemek.

 

·      Birimdeki taşınırların kontrolünü sağlayamama.

·      Zamanında gerekli evrakların düzenlenememesi.

·        Kamu zararı.

 

 

YÜKSEK

 

· Taşınırların giriş ve çıkış işlemlerinin süresi içerisinde yapılması,

· Gerekli     belgelerin düzenli tutulması.

 

 

Ebru BAHÇIVANCI

 

 

 

 

2

 

Kullanımda bulunan dayanıklı taşınırları bulundukları yerde kontrol etmek, sayımlarını yapmak ve yaptırmak.

·  Kamu zararına sebebiyet verme riski.

·  Mali kayıp.

 

 

YÜKSEK

·   Birimdeki tüm taşınırların kayıtlı olduğundan emin olunması.

·   Yetkili personel tarafından düzenli sayım ve kontroleri yapmak.

 

 

Ebru BAHÇIVANCI

 

3

Birimin malzeme ihtiyaç planlaması yapmasına yardımcı olmak.

 

·  Kamu zararına sebebiyet verme.

·   Güven kaybı oluşması.

 

YÜKSEK

·   Kontrollerin doğru yapılması.

·   İhtiyaçların bilinçli bir şekilde belirlenmesi

 

 

Ebru BAHÇIVANCI

 

 

 

Birimi

 

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

Personel İşleri

 

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

 

Risk Düzeyi*

 

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel (Adı-Soyadı-

Unvanı)

 

 

1

Yüksekokul kadrosundaki idari ve akademik personelin özlük işlemlerini takip etmek.

 

·     Hak kaybı

·     Kişi zararı

 

 

YÜKSEK

 

·    Takip işlemlerinin yasal süre içerisinde yapılması.

 

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

2

Öğretim elemanlarının görev süresi uzatımı işlemleri takip etmek.

 

·     Hak kaybı

 

ORTA

·    Takip işlemlerinin yasal süre içerisinde yapılması

 

 

      Ebru BAHÇIVANCI

 

3

1416 Sayılı Kanun uyarınca yapılan işlemler.

·     Hak kaybı

ORTA

·    Takip işlemlerinin yasal süre içerisinde yapılması

 

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

4

 

Akademik personel ayırma/ilişik kesme işlemleri.

·     Hak kaybı.

YÜKSEK

·    Takip işlemlerinin yasal süre içerisinde yapılması.

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

5

Akademik kadrolar ile ilgili başvuru işlemleri.

·    Hak kaybı

ORTA

·  Takip işlemlerinin yasal süre içerisinde yapılması

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

 

 

 

Birimi

Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

Yazı İşleri

 

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

 

Risk Düzeyi*

 

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel (Adı-Soyadı-

Unvanı)

 

 

1

 

Gelen giden tüm evrakların titizlikle takibini yapmak.

·   İşlerin aksaması.

·   Evrakların kaybolması.

·   Güven kaybının oluşması.

 

 

 

YÜKSEK

·     Evrakların takibinin titizlikle yapılması ve iş akışına uyulması.

·     Görevli personelin gizliliğe riayet etmesi.

 

 

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

 

2

 

Yüksekokul ile ilgili her türlü bilgi ve belgeyi korumak ve ilgisiz kişilerin eline geçmesini önlemek.

 

·   Aranılan bilgi ve belgeye ulaşılamama.

·   İlgisiz kişilerin eline geçmesinden doğacak

olumsuz sonuçlar.

 

 

YÜKSEK

·     Yapılan işin öneminin bilinmesi.

·     Gizliliğe riayet edilmesi.

·     Evrak takibin titizlikle yapılması.

 

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

3

 

Süreli yazıları takip etmek.

·    İşlerin aksaması.

·   Evrakların kaybolması

·   Zamanında cevap verememe.

 

 

YÜKSEK

·  Görevli personeli yazıları takip etmesi.

·   Günlü yazılara zamanında cevap verilmesi.

 

      Ebru BAHÇIVANCI

 

4

 

Öğrencilerle ilgili her türlü belgeyi zamanında göndermek.

 

·   Hak kaybı.

·   Öğrencinin mağduriyeti.

 

YÜKSEK

 

·  Yazışma sürelerine özen gösterip zamanında cevap verilmesi.

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

5

 

Dönem sonu ve yıl sonunda büro içerisinde gerekli düzenlemeyi sağlamak.

·    İşlerin aksaması.

·   Evrakların kaybolması

·    Zamanında cevap verememe.

YÜKSEK

·   Yapılan     tüm işlemlerle  ilgili evrakları zamanında arşivlemek.

·   Gizliliğe riayet edilmesi.

 

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

 

 

 

6

 

Yapılacak toplantıların gündemlerini zamanında öğretim üyelerine bildirmek.

 

·      Toplantıların aksaması veya yapılamaması.

·      Personelin toplantı hakkında bilgisinin olmaması.

 

ORTA

 

·      Görevli personelin toplantı saat ve zamanını takip etmesi.

·      Yazışmaları belirlenen gün ve saat de yapması.

 

 

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

 

7

 

 

Disiplin işlemleri ile ilgili yazışmaları yapmak.

 

·        Gerekli birimlerin durumdan haberdar edilmemesi.

·    Birime olan güven kaybı.

 

YÜKSEK

 

·      Takip işlemlerinin yasal süre içerisinde yapılması.

·      Personelin bilinçli hareket etmesi.

 

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

 

8

 

Birimimizde yapılacak olan toplantı ve kurul kararlarını ilgili birimlere yazmak.

 

·      Kararların yanlış yazılması.

·      Toplantıya katılımcıların tespit edilememesi.

 

ORTA

 

·       Yapılan toplantıların takip edilmesi.

·       Alınan kararların zamanında ilgili birimlere yazılması.

 

 

 

     Ebru BAHÇIVANCI

 

 

 

 

 

Birimi

 

Meslek Yüksekokulu

Alt Birimi

 

Öğrenci İşleri

 

Sıra No

 

Hassas Görevler

Görevin Yerine Getirilememesi Kaynaklı Sonuç

 

Risk Düzeyi*

 

Prosedürü (Alınması Gereken Önlemler)

Hassas Görevi Olan Personel (Adı-Soyadı-

Unvanı)

 

1

Öğrencilerle ilgili her türlü belgeyi zamanında göndermek.

 

·   Hak kaybı

·   Zaman kaybı.

·   Güven kaybı.

 

YÜKSEK

·  Yazışma sürelerine özen gösterip zamanında cevap verilmesi.

Ebru BAHÇIVANCI

 

 

2

Dönem sonu ve yılsonunda büro içerisinde gerekli düzenlemeyi sağlamak.

 

·    İşlerin aksaması.

·    Evrakların kaybolması

·    Zamanında cevap verememe.

 

YÜKSEK

 

·   Yapılan        işin        öneminin bilinmesi.

·   Gizliliğe riayet edilmesi.

 

Ebru BAHÇIVANCI

 

 

3

 

 

Öğrencilerle ilgili her türlü bilgi ve belgeyi korumak, ilgisiz kişilerin eline geçmesini önlemek.

·   Aranılan bilgi ve belgeye ulaşamama.

·      Belgelerin    ilgisiz kişilerin eline  geçmesinden

doğacak olumsuz sonuçlar.

 

 

 

 

YÜKSEK

·   Yapılan işin öneminin bilinmesi.

·   Gizliliğe riayet edilmesi.

·   Evrak takibin titizlikle yapılması.

 

Ebru BAHÇIVANCI

 

 

4

 

 

Öğrenci disiplin işlemlerini takip edip, ilgili birimlere bilgi vermek

 

·  Yasalara uymama ve düzenin bozulması.

·  Hak kaybı.

·  Güven kaybının oluşması.

 

YÜKSEK

·  Takip işlemlerinin görevli personel tarafından yasal süre içerisinde yapılması ve ilgili birimlerle zamanında yazışmaların yapılması.

 

Ebru BAHÇIVANCI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Stajlarla ilgili duyuruların yapılması, bunun ile ilgili her türlü yazışmaları yapılmak.                          Yılsonunda mezun olabilecekler için gerekli                  belgelerin Yüksekokul                   Web sayfasında duyurulmasını sağlanması.              Gerekli formları                          zamanında doldurularak           takibinin yapılmak.

 

 

 

·    Öğrencilerin stajlarına zamanında başlayamaması.

·    Hak ve zaman kaybı olur.

·    Güven kaybı.

·    Çalışma veriminin düşmesi.

·    Aranılan bilgi ve belgeye ulaşamama.

 

 

 

 

YÜKSEK

 

· Öğrenci kayıtlarının ve duyuruların zamanın da yapılması.

· Görevli personelin iş akışına riayet etmesi.

·  Akademik takvimin takip edilmesi.

 

 

 

 

 

 

Ebru BAHÇIVANCI